NY DATOR & NY FAMILJ

Mina dator-delar som jag beställt från inet.se finns att hitta här ###.
 
Ny dator betyder för min del ny familj. Jag tog och startade med en liten söt ungdom vid namn Amy. (Finns att hitta i mitt galleri NilssonOlivia)
Hon valde ett yrke inom affärer och träffade snabbt en sim som hon fick ett stort öga för.
Hon övade upp sin karisma och blev under kort tid befodrad hela 2 gånger.
Hon bjöd in sitt nya haff till en sleepover och de hade en mysig kväll, där de bland annat bestämde sig för att bli pojk- och flickvän.
Amy fortsatte att öva upp sina färdighheter i hopp om ännu en befodran.
När jag satt och spelade och såg att jag behövde lära mig färdigheter i logik för att kunna ge min sim befodran så var min första tanke att köpa ett schack-bord men eftersom att jag inte hade så mycket pengar just vid de tillfället så bestämde jag mig för att gå till schack-borden som jag vet finns i parken. Jag satte mig då och spelade schack med en total främling och när jag säger jag så menar jag min sim. Men tanken slog mig då att jag aldrig hade gjort de i verkliga livet. Och sen de att efter ett tag så hade alla samlats runt vårt bort och börjat småprata.... I alla fall
De blev till slut så att Amy och Johnny flyttade ihop och hushållet fick en hel massa penger som jag valde att renovera för. Tog ingen bild före men här är en efter renoveringen.
Så Hörs Vi:* // NilssonOlivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?






Trackback