Sims 4

SIms 4 var släppt till butiker idag, så jag Julia och Julia tog våra pengar och cyklar och cyklade ner till Elgiganten när vi kom ner så gick vi till kassa och frågade om de hade fått in några Sims 4. Och ja de hade de men bara 3 stycken och inga i limited edition. Men så var de någon som hade hunnit före oss så de fanns bara två kvar. Så vi stod och diskuterade en stund om vilka som skulle köpa och vem av oss som inte skulle få något. Den som inte fick något blev jag men nu i efterhand är jag faktist väldigt glad att jag inte köpte de för jag ska ner till Malmö i helgen då tänkte jag köpa de där och då kommer jag förhoppnings vis kunna köpa limited edition! Så de ser jag fram emot. När vi kom hem fick jag pröva lite på Julia's sims och de är helt otroligt, så klart att de finns vissa smågrejor som jag skulle vilja ämdra på men definns de ju nästa alltid. De ända är att man måste vänja sig vid kontrollerna.
Puss & Kram Maia :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?






Trackback