Current Household Sims 4

Heej! De var ett tag sen vi bloggade men nu tänker jag blogga (Julia B)
Jag har testat sims 4 nu och spelat lite, så nu har jag en familj jag ville berätta om och visa er.
 
Detta är Cassie Bender (som nu heter Blomqvist.)
Hon är åldern vuxen och jobbar inom matlagning hon älskar att laga mat och är i lvl 7 i matlagning.
Hon har en make och 3 barn.
 
Detta är Martin (har inte gjort han)
Martin är Cassies man.
Han är åldern åldring. 
Han jobbar som super agent.
 
Detta är Olivia deras första barn.
Hon är tonåring.
Hon är väldigt lik sin pappa!
 
Detta är Max deras andra barn.
Han blev nyss tonåring.
Också väldigt lik sin pappa.
 
Deras sista barn är Zayn.
Han är hatt pojken som jag kallar han, tycker bara han är för söt i hatt.
Han är både lik sin mamma och sin pappa.
 
Puss & Kram Julia B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?






Trackback