Santiago - 5 Nytt hus

Jag byggde ett nytt hus till Santiago för de andra var för litet för jag ska ha ett barn till och jag hade bara fyra rum. Penelope har önskan omgiven av familj och hon vill uppfostra 5 stycken barn till tonåringar och jag tänkte vara lite rolig och adoptera en barn men jag vet inte om jag ska göra de vad tycker ni? För jag bara vill ha ett barn för hon har en "önskan" att få tvilligar eller få en liten chans och få trillingar. Och jag vill bara ha ett barn vilket de inte kommer bli om jag ska föda. Men nu visar vi huset. ( Detta huset har jag byggt själv)
De stacketet som är vit ska Penelope ha sin trädgård.
 
Hallen
 
Köket
 
Om ni går längst upp första bilden på hallen dörren åt vänster visar jag nu.
Tvättrum/hobby rum
 
Första bilden på hallen dörren till höger visar jag nu.
Badrum
 
Dörren till vänster när jag visar hallen med matbordet.
Hallen till garaget
 
Trappa upp.
Liten balkong
 
Först trappa upp bilden dörren vid trappan
Badrum
 
Första trappa upp bilden dörren till höger jämte badrumsdörren.
Penelope och Zanes sovrum
 
Första bilden på trappa upp dörren rakt fram.
Lite random grejer till barnen.
 
Första bilden på trappa upp dörren mitemot trappan.
Isaacs rum
 
Längre bort på trappa upp tog inte kort på den lila biten för de var inget där rånutom dörrar så jag berättar inte vad saker sitter.
Sindys rum.
 
 
Lindys rum.
 
Ett tomt rum.
 
Kendras rum
 
 
De var huset och såklart visste inte jag att tvillingarna fyllde år också hade spelat några dagar igår :P
Jag har barn inställd på 8 dagar tror jag.
Här är Sindy
 
Här är Lindy
 
Så jag ändrade deras rum...
 
 
Och jag gav Penelope en liten makeover. Hårfärgen och håret.
 
 Jag kommer ladda upp huset på excahnge (stavning) snart så de kommer de en nerladdnings knapp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Kom ihåg mig?






Trackback